Mogući načini naručivanje pacijenta za usluge zdravstvene zaštite u Općoj bolnici Zabok i bolnici hrvatskih veterana, s primjenom od 01.03.2020. godine su:
- osobno na šalteru Jedinice za centralno naručivanje (šalter prvi kat), od 7:00-15:00 sati
- telefaksom na broj : 049/204-609
- e-mailom – popis adresa za naručivanje možete vidjeti ovdje
- eNaručivanje – izravno naručivanje iz ordinacije primarne zdravstvene zaštite
Naručivanje telefonom nije moguće zbog obveze uvažavanja odredbi zakona o zaštiti osobnih podataka.
Ukoliko pacijent neće doći na zakazani termin dužan je otkazati narudžbu na broj +385 (0)49 204-600, na e-mail adresu ili fax na koji ste se naručili, pozivom na besplatni broj Bijelog telefona 0800 7229 ili popunjavanjem web forme na stranicama www.hzzo.hr.
Osobno naručivanje
Osobni dolazak na šalter Jedinice za centralno naručivanje (prvi kat)
Potrebna dokumentacija:
- zdravstvena iskaznica/iskaznica dopunskog zdravstvenog osiguranja,
- e-uputnica (izdana od strane liječnika obiteljske medicine u elektronskom obliku),
- nalaz/preporuka liječnika specijaliste (narudžba za kontrolni pregled/ pretragu)
Naručivanje telefax-om (049 204-609)
Potrebno je poslati:
- nalaz/preporuku liječnika specijaliste s indiciranom zdravstvenom uslugom (ukoliko se radi o kontrolnom pregledu),
- vaš kontakt (mail ili telefax na koji ćemo vam poslati potvrdu o rezervaciji).
*kod narudžbe potrebno je imati e-uputnicu (izdanu od strane liječnika obiteljske medicine u elektronskom obliku)
Naručivanje E- mailom
Potrebno je poslati:
- nalaz/preporuku liječnika specijaliste s indiciranom zdravstvenom uslugom (ukoliko se radi o kontrolnom pregledu).
*kod narudžbe potrebno je imati e-uputnicu (izdanu od strane liječnika obiteljske medicine u elektronskom obliku)
Popis e-mail adresa za naručivanje možete vidjeti ovdje.
E-naručivanje
Termin za pregled/pretragu daje vam vaš liječnik obiteljske medicine prilikom ispisivanja uputnice za indiciranu zdravstvenu uslugu.
Provjera slobodnih termina
Vrijeme čekanja na pojedine pretrage možete provjeriti na http://www.hzzo-net.hr/liste_narudzbi_i_otkazivanje_narudzbe.html
Povratne informacije o narudžbi i dodatne informacije
Povratnu informaciju o vašoj narudžbi (ili eventualnoj nemogućnosti narudžbe) očekujte unutar dva radna dana.
U slučaju nedostatnih podataka, narudžbu neće biti moguće unijeti u sustav.
Za dodatne informacije vezane uz naručivanje nazovite broj telefona: +385 49 204 600.
Otkazivanje narudžbe
Pacijent je u obvezi otkazati zakazani termin na broj +385 (0)49 204-600, na e-mail adresu ili fax na koji ste se naručili, pozivom na besplatni broj Bijelog telefona 0800 7229 ili popunjavanjem web forme na stranicama www.hzzo.hr
Preporučamo koristiti
APARAT ZA SAMOSTALAN UPIS – CHECK IN
Nakon narudžbe dobiti ćete potvrdu o narudžbi. Potvrda Vam omogućuje samostalan upis na aparatu (CHECK-IN) na prvom katu u predvorju poliklinike čime izbjegavate čekanje na šalteru.
Za brzi upis preko CHECK-IN aparata trebate imati: narudžbu, pravovaljanu zdravstvenu iskaznicu i dopunsko zdravstveno osiguranje.
Upute za prijavu nalaze se na zidu iznad samog aparata a možete ih vidjeti i ovdje.